Belajarlah cinta Nabi Muhammad SAW, pasti akan tenang walaupun kita menangis.. pasti akan rasa seronok walaupun kita di benci..pasti akan rasa Indah walaupun hidup kita susah.

Sunday, September 9, 2012

KeredhaanMU….

Ya Allah,

hambaMu merindukan

Rahmat & kasih sygMu

Dlm khidupanku..

Aku akui diri ini

Hamba y mugkir pd janji2

Jdkanlah taubat ini sejati

Kpd MU YA ALLAH..

Alhmdulillah..

Sikit demi sikit ktenangan

Meresap dlm diriku

Aku pasti KAU merinduiku

Bgitu jgk aku

Terima kasih Ya Allah

Mberi aku pluang y ntah kali ke brapa..

Ruginya diri klu aku lepaskannya lg

Ya Allah

Adakah jalan2 y tlah ku ambil ini

Jalan y Engkau redhai??

Sungguh kerdil diri ini

Ya Allah

Andai itu ketentuanMU

Aku mohon Ya Allah

Izinkanlah aku mredhainya

Ya Allah

Sungguh aku ingin mjadi dri y baru

KAU bantulah aku

Jauhkan aku dr mereka2 y boleh mjatuhkan

Semangat aku

Sudah laaa..

Da tiba masanya utk pecahkan

Angan2 ksong tu

Btul kata kwn2

Aku jaga perasaan org, tp ada org jaga perasaan aku???

hanya mampu tersenyum ^_^

*Kalau itu kptusannya.. aku mohon sygilah diriku..izinkan aku bhijrah ke dunia lain(mati) .. moga dgn itu, aku gembira .. ^_^ ameen ya Robb

No comments:

Post a Comment