Belajarlah cinta Nabi Muhammad SAW, pasti akan tenang walaupun kita menangis.. pasti akan rasa seronok walaupun kita di benci..pasti akan rasa Indah walaupun hidup kita susah.

Wednesday, August 1, 2012

FINAL PROJECT (PROPOSAL ) / SEMESTER 4

Ya Allah, semakin hari..

Ku rasa semakin sulit utk aku bfikir..

Semester ini betul2 m’uji aku..

Permudahkan la Ya Allah..

“Penggunaan susu getah + upih pinang dlm pbuatan fiber board”

Itu tajuk final projectku..

Bersama shuhadah, akmal hakim, dan nazim..

Moga Allah permudahkan urusan kami hingga selesai..

Bulan 9 da mula start buat..

Aku juga kene bkorban masa utk tumpu kpd project ni..

Moga aku dpt mbahagikan masa dgn sbaiknya..

Dan aku juga bharap aku dpt berikan kerjasama dgn mereka..

Subject sem 4 buat aku blurr..

Tlalu byk y baru..

Intre, design steel, structure analysis, traffic, statistic..

Ya Allah, berikan aku kefahaman utk kesemua subject sem 4 ..

Aku tidak mahu repeat mana2 subject..

Alhamdulillah,

Dgn doa umi, abah, adik beradik..dan juga kwn2

Aku kena kuat utk mhabiskan diploma ini..

Hanya tinggal setahun ja..

Aku pasti boleh..

Ya, aku kene kuat !!

Terima kasih Ya Allah.. luv Allah !!

No comments:

Post a Comment